بخش جنبی جشنواره ملی دوسالانه رسانه‌های بخش کشاورزی

یادواره شهید آوینی

 

به‌منظور انتشار معرفی و اطلاع‌رسانی از آخرین تولیدات رسانه­‌های بخش کشاورزی در سطح کشور(ملی و استانی) و در راستای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای؛  به‌ویژه معرفی فناوری‌های نوین و ایده‌های خلاقانه در حوزه مذکور، نمایشگاه بخش جنبی جشنواره ملی دوسالانه رسانه‌های بخش کشاورزی یادواره شهید آوینی، در فضائی مناسب، در ایام برگزاری نهمین جشنواره برپا خواهد شد. از ویژگی نمایشگاه این دوره از جشنواره،  نگاه ویژه به تولیدات رسانه‌ه­ای بخش خصوصی، صنایع دستی و تولیدات محلی استان‌ها به‌ ­ویژه استان میزبان و نمایش‌­ بخش آئینی است.

 

بخش نمایشگاه:

علاقمندان به شرکت در نمایشگاه و دریافت غرفه،  پس از ایجاد حساب کاربری و ورود در سایت می‌توانند از طریق بخش ثبت‌نام در منوی اصلی قسمت «درخواست غرفه در نمایشگاه» غرفه خود را انتخاب نمایند.  بدیهی است پس از مشخص شدن نقشه نمایشگاه و تعیین مکان، اطلاعات تکمیلی و شرایط حضور به متقاضی اعلام خواهد شد.

  • متقاضیان شرکت در بخش صنایع دستی، نوع محصول مورد نظر برای ارائه به نمایشگاه را در بخش معرفی محصولات شرح دهند.
  • متقاضیان شرکت در بخش آیینی، فایل نمونه کار را به پیوست ارسال کنند.


بخش خلاقیت و نوآوری:

طبق روال دوره‌های قبل و برای حمایت از ایده‌ها و خلاقیت­‌های رسانه‌ای در سطح کشور،  ستاد نهمین جشنواره ملی دو سالانه رسانه‌های بخش کشاورزی یادواره شهید آوینی، در بخش جنبی با نگاهی ویژه به این مهم می­‌پردازد. علاقمندان می‌توانند پس از ورود به حساب کاربری خود از بخش ثبت‌نام در برنامه‌ها همانند ارسال اثر در بخش مسابقه، طرح خلاقانه خود را ارسال نمایند و در صورتی که طرح یک شی است، نمونه فیزیکی آن به آدرس دبیرخانه پست شود. پس از تأیید در کمیته داوری، به آثار برگزیده، جایزه این بخش تعلق خواهد گرفت.

 

  • محصول خلاقانه می‌تواند به شکل یک اثر، یک ایده، یک راه‌حل، یک شیء و غیره باشد.
  • محصول خلاقانه اثری است که علاوه بر جدید بودن و تازگی، ارزشمند نیز باشد.
  • اصل اثر باید به آدرس دبیرخانه جشنواره پست شود.
  • متقاضیان می‌توانند تا پایان دی ماه با ایجاد حساب کاربری در سایت آثار خود را ارسال کنند.

 

خواهشمند است هنگام ثبت اثر در سامانه،‌  به موارد زیر در بخش توضیحات پاسخ دهید:

  •  اثر خلاقانه خود را در سه سطر توضیح دهید.
  • اثر در چه مرحله‌ای قرار دارد(ایده، مدل نرم‌افزاری یا ماکت، نمونه اولیه، تولید انبوه)؟
  • آیا این اثر نمونه داخلی و یا خارجی دارد(بله، خیر، اطلاعی ندارم)؟
  • مشتریان محصول نهایی طرح، چه افرادی هستند؟
  • میزان تاثیر این طرح در اقتصاد مقاومتی چگونه است؟
  • در صورت نیاز به سرمایه‌گذاری، چه مراکز خصوصی یا دولتی می‌توانند بر روی آن سرمایه‌گذاری کنند؟