برگزاری چهار عنوان کارگاه آموزشی در نهمین جشنواره
ستاد مرکزی نهمین جشنواره ملی دوسالانه رسانههای بخش کشاورزی که در تاریخ ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه ۹۶ در شهر مشهدمقدس برگزار خواهد شد، در نظر دارد بهمنظور ایجاد فضای کارگاهی برای نقد و بررسی تولیدات رسانهای و اصلاح نقاط ضعف و توجه به نقاط قوت برای افزایش کیفیت رسانههای بخش کشاورزی و افزایش توانمندی علاقمندان و اهالی رسانه، چهار کارگاه آموزشی را در بخشهای مختلف معرفی و بنا به استقبال و ظرفیت مناسب دو کارگاه را برگزار کند. عناوین کارگاههای مورد نظر عبارت است از:
- آشنایی با اصول نظارت و ارزشیابی برنامههای تلویزیونی با رویکرد ترویج وآموزش
- جایگاه و شیوهی انتخاب انیمیشن، کلیپ، میانبرنامههای ترویجی
- آشنایی با ویژگیهای محتوای علمی در انواع اپلیکیشنهای کشاورزی
- چگونه یک نشریه ترویجی تولید کنیم؟
علاقمندان برای ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر اینجا مراجعه کنند.
تاریخ خبر: ۹۶/۰۸/۰۳
برگزاری بخش جنبی در نهمین جشنواره
همزمان با برگزاری نهمین جشنواره دوسالانه ملی رسانههای بخش کشاورزی یادواره شهید آوینی، نمایشگاه جانبی و بخش اثر خلاقانه، بهعنوان بخشهای جنبی جشنواره برگزار خواهد شد.
به منظور اطلاعرسانی از آخرین تولیدات رسانهای با رویکرد معرفی فناوریهای نوین در سطح کشور(ملی و استانی)، نمایشگاهی از دستاوردهای رسانهای در طی روزهای برگزاری جشنواره برپا خواهد شد. این نمایشگاه به مدت ۲ روز به معرفی آثار در سه بخش تولیدات رسانهای با توجه خاص به بخش خصوصی، صنایع دستی و تولیدات محلی استانها به ویژه استان میزبان و بخش آیینی میپردازد.
متقاضیان میتوانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و شیوه درخواست غرفه نمایشگاهی اینجا کلیک کنند.
همچنین دبیرخانه نهمین جشنواره ملی دو سالانه رسانههای بخش کشاورزی برای حمایت از ایدهها و خلاقیتهای رسانهای در سطح کشور، بخشی را با عنوان اثر خلاقانه برگزار میکند. علاقمندان میتوانند طرح خود را که میتواند در قالب یک اثر، یک ایده، یک راهحل، یک شیء و غیره باشد، تا پایان دیماه به این دبیرخانه ارسال کنند. پس از تأیید در کمیته داوری، به آثار برگزیده ارسالی جایزه این بخش تعلق خواهد گرفت.
گفتنی است نهمین جشنواره دوسالانه ملی رسانههای بخش کشاورزی با شعار «رسانه، پیامآور کشاورزی هوشمند» در ۱۵تا ۱۷ اسفندماه سال ۹۶ در شهر مشهد مقدس برگزار میشود.
تاریخ خبر: ۹۶/۰۸/۱۵