برای ارسال اثر برای مسابقه؛ روی عنوان مسابقه کلیک کنید.
عنوان مسابقه
شبکه‌های اجتماعی و سامانه‌های اینترنتی کشاورزی
توضیحات


 

ویژگی‌های اثر


  • تمامی شبکه­‌های اجتماعی که در قالب کانال یا گروه­‌های تخصصی با مخاطبان خاص در موضوعات مختلف بخش کشاورزی طراحی و اجرا شده است، می‌توانند در بخش مسابقه شرکت کنند.

  • وب سایت­‌های طراحی شده با موضوعات مختلف بخش کشاورزی توسط ( اشخاص حقیقی و حقوقی) که به مدت ۶ ماه فعالیت مستمر داشته باشند، می‌توانند در بخش مسابقه شرکت کنند.

  • شرکت کنندگان در بخش شبکه اجتماعی و وب سایت‌ها باید فاقد هرگونه شکایت یا منع قانونی فعالیت از طرف مراجع قضایی باشند.


شیوه ارسال الکترونیکی اثر

  • در صورت امکان، اثر (بخش کوچکی از آن) بارگذاری شود.

  • حجم فایل حداکثر۲۵مگابایت باشد.

  • نام فایل ترجیحا انگلیسی باشد.

  • توجه نمایید حتما کد مرسوله پستی و تاریخ ارسال پستی اثر، در بخش «توضیحات تکمیلی» مربوط به همان اثر (هنگام ارسال الکترونیکی) درج شود.

 

شیوه ارسال پستی اثر

  • تمامی آثار به آدرس پستی دبیرخانه جشنواره «خیابان آزادی، بین نواب و رودکی، ساختمان جهاد کشاورزی، ساختمان دکتر حسابی، طبقه۱۴ با کدپستی ۱۴۵۷۸۹۶۶۸۱یا به صندوق پستی ۳۵۸-۱۴۱۹۵ » ارسال شود.

  • توجه نمایید حتما کد الکترونیکی اثر، بر روی بسته پستی درج شود.

     


 

 

 
 
تاریخ پایان ارسال اصل آثار 1396-09-30
تاریخ اعلام نتیجه بررسی اصل آثار 1396-10-30